NovaPay розширює лінійку рішень для електронної комерції та презентує Checkout – інноваційний сервіс, який об’єднує оформлення замовлення та його оплату в один простий процес. Checkout вже доступний для бізнес-клієнтів, які продають товари через інтернет-магазини. Покупцям достатньо ввести лише номер телефону – система автоматично розпізнає і введе всі дані покупця – від імені з прізвищем до улюбленого відділення чи поштомату.
Як працює Checkout та його переваги
Для покупців:
- швидкість оформлення – час оформлення скорочується з полутора хвилин до 20 секунд;
 - автоматичне заповнення даних – система розпізнає імʼя і прізвище, а також адресу для зручної доставки за номером телефону покупця;
 - гнучкість доставки – за потреби, можна змінити звичний спосіб доставки;
 - безпека – усі платіжні операції проходять на боці NovaPay, не потрібно вводити дані картки на сторонніх сайтах;
 - вибір способу оплати – розрахунок як одразу у застосунку, так і при отриманні товару.
 
Для інтернет-магазинів:
- підвищення конверсії – спрощений процес замовлення збільшує кількість завершених покупок;
 - повна автоматизація – від оформлення до створення електронних накладних;
 - готове рішення – не потребує додаткових коштів на інтеграцію з логістичним оператором та платіжною компанією;
 - вигідні тарифи – підключення – повністю безкоштовно, у разі оплати карткою NovaPay комісії для торговців немає, у разі оплати картками інших банків – не відрізняється від інших онлайн-оплат.
 
“За нашими даними, складне оформлення призводить до відмови покупців від товарів ще на етапі формування замовлень: клієнт не хоче кожного разу вводити свої дані, а процес оплати може бути не зрозумілий інтуїтивно і звичний. Тому наш Checkout – це не просто черговий спосіб оплати, а комплексне рішення для електронної комерції, яке вирішує головну проблему інтернет-торгівлі. Особливо це цінно для малого і середнього бізнесу, який отримує готове технологічне рішення із простою інтеграцією”, – коментує Яна Левада, директорка департаменту з розвитку бізнесу NovaPay.

