Згідно з дослідженням Kantar BrandZ, Apple повернув собі титул найдорожчого бренду в світі. Amazon, що очолював рейтинг попередні три роки, опустився на третє місце. Востаннє Apple було визнано найдорожчим брендом у 2015 році, повідомляє Bloomberg.
Вартість бренду виробника iPhone цього року досягла $947 млрд. На другому місці – Google вартістю $820 млрд. Бренд Amazon , що замикає трійку лідерів, коштує $706 млрд.
Louis Vuitton, модний бренд, що належить LVMH SE, став першим брендом класу люкс, який потрапив до ТОП-10 після зростання вартості на 64% до $124,2 млрд. Tesla піднялась на 18 позицій до 29-го місця, ставши провідним брендом автомобілів через сплеск інтересу до електромобілів.
ТОП-10 найдорожчих брендів світу
- Apple – $947 млрд
- Google – $820 млрд
- Amazon – $706 млрд
- Microsoft – $611 млрд
- Tencent – $214 млрд
- McDonald’s – $197 млрд
- Visa – $191 млрд
- Facebook – $186 млрд
- Alibaba – $170 млрд
- Louis Vuitton – $124 млрд