Американський виробник спортивного одягу Nike очолив рейтинг компаній за прибутками з продажу NFT. Згідно з даними Dune Analytics, компанія змогла заробити понад $185 млн на NFT-проєктах та випередила Dolce & Gabbana і Tiffany, повідомляє Forbes.
Nike отримала $93 млн від первинних продажів цифрових колекцій, а також $92 млн – у вигляді роялті. Найбільші роялті Nike принесли колекції CloneX ($38,9 млн), MNLTH ($24,2 млн), а також Mint Vial ($15 млн).
Обсяг транзакцій від вторинної торгівлі склав $1,29 млрд. Загалом на NFT Nike припало 67 250 транзакцій, більшість із яких пройшли через платформу OpenSea.
Друге місце в рейтингу – у Dolce & Gabbana ($25,6 млн), третє – у Tiffany ($12,62 млн).
Загалом ТОП-10 виглядає так:
Раніше повідомлялося, що Укрпошта шукає партнера для запуску першої української NFT-марки.