Молоді британці, представники покоління Зет (народилися в 1997—2012 роках) звертаються до TikTok за фінансовою інформацією. І багато з них вважають, що інфлюенсери в додатку дають кращі поради, ніж традиційні медіа, повідомляє Independent.
Опитування, проведене серед 1000 підлітків віком від 14 до 18 років на замовлення сервісу Current Account Switch Service, показує, що 58% із опитаних слідкують за інфлюенсерами TikTok, які говорять про бюджет, гроші чи особисті фінанси.
Багато молодих людей довіряють тому, що вони чують: 40% сказали, що ці інфлюенсери дають кращі поради, ніж традиційні медіа, 34% – краще, ніж їхні друзі, і 26% зазначили, що поради кращі, ніж дають їхні фінансові постачальники.
Майже половина респондентів стверджують, що інфлюенсери TikTok допомогли їм прийняти фінансове рішення, зокрема інвестувати в акції, індивідуальні пенсійні рахунки, або допомогли вибрати іпотеку. Третина опитаних представників покоління Зет стверджують, що прислухаються до порад щодо зміни обслуговуючого банку.