Мобільний застосунок чат-бота на базі штучного інтелекту ChatGPT для iOS та Android з моменту запуску у травні 2023 року приніс $2 млрд споживчих витрат по всьому світу. За даними компанії Appfigures, цей показник майже у 30 разів перевищує сукупні доходи мобільних конкурентів, серед яких Claude, Copilot та Grok.
Як пише TechCrunch, лише від початку 2025 року застосунок заробив $1,35 млрд, що на 673% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Середній місячний дохід становить близько $193 млн, тоді як у 2024 році він не перевищував $25 млн.
Для порівняння, найближчий конкурент Grok цього року заробив близько $25,6 млн. Це становить лише 1,9% від доходів ChatGPT.
Застосунок також утримує лідерство за кількістю завантажень. Загалом ChatGPT встановили близько 690 млн разів, тоді як у Grok — лише 39,5 млн.
Від початку 2025 року ChatGPT завантажили 318 млн разів, що у 2,8 раза більше, ніж за той самий період торік. Найбільше завантажень припадає на Індію (13,7% від загальної кількості), тоді як США посідають друге місце з часткою у 10,3%.
Прибутковість застосунку також помітно вища за конкурентів. Середні глобальні витрати на одне завантаження становлять $2,91, тоді як у Claude цей показник дорівнює $2,55, у Grok — $0,75, а в Copilot — $0,28. У США середні витрати користувачів на одне завантаження досягають $10.
Зауважимо – користувачі чат-бота ChatGPT надсилають понад 2,5 мільярда запитів щодня. За рік ця цифра сягає приблизно 912,5 мільярда звернень до чат-бота, свідчать дані Axios.

