Міністерство цифрової трансформації веде переговори з керівництвом компанії Etsy — маркетплейсу, на якому можна купити чи продати унікальні товари. Ціль перемовин – надання українцям можливості створювати нові акаунти на сайті.
Платформа Etsy завжди була популярна серед українських підприємців. Але, на жаль, з квітня 2021 року українці не мають змоги зареєструвати нові акаунти, адже система Etsy Payments не працює в Україні.
При цьому понад 50% українців втратили роботу під час війни й активно шукають заробіток. Ще одна онлайн-платформа для бізнесу може бути їм дуже корисною. Саме тому Мінцифра закликала підписувати петицію, щоб показати, наскільки важливим цей маркетплейс є для України.
Чому Etsy може бути корисним для українців
Etsy — це міжнародна платформа для продажів handmade, креативних та вінтажних товарів, що була заснована у 2005 році та об’єднує близько 4,5 млн продавців. На маркетплейсі можна придбати унікальні креативні вироби у митців зі всього світу. Цей майданчик підходить для хендмейдерів, художників, ювелірів, дизайнерів, виробників меблів тощо.
Що можна продавати на Etsy?
- Handmade — будь-які вироби, які виконали особисто ви чи члени вашої команди, у тому числі і живопис.
- Дизайнерські товари — вироби, які можуть бути виконані третьою стороною, але за вашим унікальним дизайном. Підходить для дизайнерів одягу, аксесуарів.
- Цифрові товари (digital) — можна продавати будь-які графічні дизайни та вироби (від дизайну листівок та візитівок, до дизайну сайтів). Також можна продавати творчі майстер-класи, pdf-інструкції, викройки, схеми в’язання або вишивання.
- Товари для творчості — матеріали, інструменти, напівфабрикати, заготівки, набори «зроби сам».
Переваги маркетплейсу Etsy
- Можливість отримати доступ до покупців із багатьох ринків (включаючи США та Європу) – для цього не потрібно створювати компанію за кордоном, достатньо створити вітрину на сайті.
- Можливість продавати унікальні (авторські) товари, за які покупці згодні платити високу ціну.
- Відкриття магазину на Etsy безкоштовне, а комісії набагато нижчі в порівнянні з іншими майданчиками – лише 5%.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що EVO, українська продуктова IT-компанія, яка створює маркетплейси, ставить на паузу багато проєктів та скорочує 40% команди.

