Компанія Meta оголосила про запуск у Великій Британії платних версій Facebook та Instagram без реклами. Користувачі зможуть обрати між безкоштовним варіантом із таргетованою рекламою або оформити підписку, щоб повністю відмовитися від рекламних оголошень, пише Bloomberg.
Вартість підписки становитиме £2,99 на місяць для веб-версії та £3,99 для застосунків на iOS і Android. Компанія пояснила різницю у ціні комісіями, які стягують Apple і Google у своїх магазинах додатків. Спочатку нова опція буде доступна користувачам старшим за 18 років, яких Meta почне повідомляти про можливість вибору найближчими тижнями.
Запуск у Британії відбувається на тлі тривалих суперечок Meta з європейськими регуляторами щодо захисту персональних даних. У ЄС компанія вже запровадила аналогічну модель у 2023 році, однак у квітні отримала штраф у €200 мільйонів. Європейська комісія визнала, що користувачам не було надано достатньої свободи вибору.
Британський регулятор, на відміну від європейських колег, зайняв м’якшу позицію. Інформаційна комісія (ICO) привітала запуск і заявила, що він відповідає британському законодавству, адже відхід від реклами за замовчуванням наближає Meta до більш прозорих умов використання сервісів.

