Компанія Meta здобула важливу перемогу в антимонопольному процесі в США – корпорація продаватиме Instagram та WhatsApp. В окружному суді ухвалили рішення, що Meta не має монопольного контролю на ринку соціальних мереж.
Про це пише The Guardian. Федеральна торгова комісія США (FTC) звинувачувала Meta в антиконкурентних практиках, зокрема в тому, що компанія витратила мільярди доларів на придбання Instagram та WhatsApp для усунення конкурентів соціальної мережі Facebook.
У 2014 році Meta придбала WhatsApp за $19 мільярдів, а Instagram став важливою частиною бізнесу. Потенційний програш у справі міг мати катастрофічні наслідки для фінансових показників Meta. За прогнозами рекламної дослідницької фірми Emarketer, Instagram цього року згенерує $37,13 млрд, що перевищує половину рекламних доходів Meta у США.
Суддя Джеймс Боасберг вказав, що ситуація на ринку змінилася за останні п’ять років. Поява таких конкурентів, як TikTok, доводить наявність конкуренції на ринку соціальних мереж. Суд визнав також, що FTC не врахувала роль YouTube та інших платформ, як серйозних конкурентів.
Як ми повідомляли у квітні цього року, ключовим аргументом у справі проти Meta було те, як користувачі розподіляють свій час у соціальних мережах і які сервіси вони вважають взаємозамінними. Meta наводив як доказ зростання трафіку в Instagram і Facebook під час короткочасного закриття TikTok у США в січні.

