Meta Platforms погодилась надати користувачам у ЄС вибір щодо персоналізованої реклами на своїх сервісах Facebook та Instagram. Компанія представила модель, за якою користувачі зможуть або ділитися всіма своїми даними та отримувати повністю персоналізовану рекламу, або обмежити обсяг даних і бачити менш персоналізовані оголошення.
Нові опції стануть доступними в ЄС у січні 2026 року. Про це пише The Verge.
Рішення Meta стало наслідком перевірки Єврокомісією, яка у квітні 2025 року визнала компанію порушницею Digital Markets Act (DMA) через обмежений вибір користувачів у pay-or-consent моделі (“плати або погоджуйся”). Після цього компанія внесла зміни у формулювання, дизайн та прозорість повідомлень для користувачів, щоб відповідати вимогам закону.
Єврокомісія підтвердила, що нова модель відповідає DMA і відтепер Meta не загрожують щоденні штрафи, які раніше могли сягати 5% середньоденного світового обороту компанії. Комісія планує стежити за впровадженням та збиратиме відгуки щодо ефективності нового підходу.
Раніше Meta отримала штраф у €200 мільйонів за порушення DMA протягом періоду з листопада 2023 до листопада 2024 року. Тоді ж компанія почала адаптувати pay-or-consent модель для зменшення використання персональних даних у рекламних оголошеннях.

