Компанія Meta придбала майже 3% акцій EssilorLuxottica — найбільшого у світі виробника окулярів і власника бренду Ray-Ban. Вартість пакету оцінюють у €3 мільярди, у компанії також розглядають можливість збільшити частку до 5% у майбутньому.
Про це пише Bloomberg. У співпраці з EssilorLuxottica Meta вже кілька років розробляє окуляри з вбудованими камерами та асистентами штучного інтелекту. Вони можуть створювати підписи до зображень або показувати курси акцій у режимі реального часу.
Після новини про угоду акції EssilorLuxottica зросли на 5,5%, що стало найбільшим стрибком за останні три місяці. Аналітики розцінюють інвестицію як сигнал довіри до компанії та до перспектив ринку ШІ-окулярів. За оцінками GrandView Research, ринок смарт-окулярів може зрости з $1,93 млрд у 2024 році до $8,26 млрд до 2030 року.
Для Meta ця угода — черговий крок у реалізації стратегії Марка Цукерберга щодо розвитку штучного інтелекту. Цукерберг планує витратити до $65 мільярдів на відповідні проєкти цього року. Також Meta очікує, що її продукти у сфері генеративного штучного інтелекту принесуть від $460 мільярдів до $1,4 трильйона доходу до 2035 року.

