Mastercard залучив нових глобальних партнерів до своєї інноваційної програми Mastercard Installments і розширює її для підтримки малого бізнесу в США. Зокрема до підтримки програми вже доєдналися такі бренди як HSBC, J.P.Morgan і NatWest у Великій Британії; Cross River, Evolve Bank & Trust, Jifiti, Live Oak Bank, MOCA Financial і WebBank у США; і Національний банк Саудівської Аравії (SNB). До програми підключені понад 90 мільйонів продавців у всьому світі, щоб миттєво підтримувати безпечні BNPL-платежі на касі – як у магазині, так і онлайн.
Окрім надання ширшого вибору платежів, в основі Mastercard Installments закладені принципи відповідального кредитування та підтримка покупців за допомогою розширеного захисту споживачів і прозорості даних.
“Ми вважаємо, що незалежно від того, як ви платите, фундамент надійного захисту повинен бути на своєму місці”, — сказав Крейг Восбург, директор із продуктів Mastercard. “Довіра – це валюта інновацій. Використання відповідального підходу гарантує, що ми випереджаємо потреби та очікування споживачів, продавців і банків, постійно зміцнюючи довіру до платіжної екосистеми, надаючи широкий вибір”.
Згідно з новим глобальним дослідженням споживачів, проведеним Mastercard World Payments Advisory, майже чверть респондентів на 50+ ринках користувались сервісами BNPL протягом останніх шести місяців. Також дослідження Mastercard показують, що понад 70% власників малого бізнесу, які користувалися особистими розстрочками, швидше за все, будуть користуватися продуктами розстрочки для бізнесу, якщо вони стануть доступними.