Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Mastercard: кожна шоста оплата карткою в Україні – онлайн платіж

    Mastercard: кожна шоста оплата карткою в Україні – онлайн платіж

    2 Жовтня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Електронна комерція в Україні демонструє стабільний розвиток: частка онлайн-покупок сягнула 17% від загальної кількості транзакцій з картками Mastercard у першому півріччі 2025 року. За обсягами транзакцій в грошовому еквіваленті частка онлайн-оплат у першій половині року склала 19%, повідомили в пресслужбі компанії.

    Як зазначає Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові, цей показник перевищив довоєнний рівень 2021 року (18%) та в півтора рази більший за результати доковідного 2019-го, коли онлайн-розрахунки становили лише 12% від загального обсягу карткових оплат в грошовому еквіваленті .

    Активна цифровізація бізнесу, зручність сервісів, швидка доставка та розвиток безготівкових розрахунків стимулюють онлайн-шопінг. Так, 62% карток Mastercard в Україні використовувалися для онлайн-оплат упродовж першого півріччя цього року.

    Аналіз транзакційних даних Mastercard показує, що за обсягом витрат сьогодні найбільшу частку в онлайн-торгівлі мають маркетплейси (19%) та такі категорії, як подорожі (15%), відпочинок, ігри та застосунки (11%), телеком-послуги (10%), одяг (6%) та електроніка (5%).

    «При цьому український e-commerce не поступається позиціями міжнародному, і за результатами аналізу операцій з картками Mastercard у першому півріччі в Україні – навіть випередив його з часткою 51% від загального обсягу витрат в електронній комерції», – додає Інга Андреєва. «Це яскраво демонструє, що український бізнес успішно конкурує з глобальними гравцями і пропонує продукти та сервіси, які відповідають запитам українських споживачів».

    У розрізі категорій витрат у цифровій комерції найдинамічніше зростають сегменти ресторанів та продуктів харчування. Попри все ще невелику їх частку в загальному обсязі e-commerce – 5% та 4% відповідно – за п’ять років онлайн-оплати в цих категоріях за обсягом зросли на 65% та 39%. Значний потенціал збільшення частки онлайн-продажів мають також категорії одягу та електроніки, де онлайн-покупки становлять наразі 20% та 35% у структурі оплат.

    Протягом багатьох років Mastercard розвиває електронну комерцію в Україні за допомогою передових технологій, які дозволяють споживачам платити швидко та безпечно будь-де та будь-коли. Так, зокрема, технологія Click to Pay від Mastercard робить онлайн-покупки максимально зручними: достатньо один раз зареєструвати свою картку – і надалі можна оплачувати покупки на різних сайтах, де доступний сервіс, без потреби щоразу вводити карткові дані вручну. Крім того, Click to Pay із застосуванням біометричної аутентифікації (Passkey) надає ще більше зручності в онлайн-оплатах з можливістю підтвердити особу покупця за допомогою біометричних даних і водночас гарантує високий рівень безпеки завдяки використанню технологій шифрування та токенізації. Click to Pay уже доступний в Україні, зокрема для оплати комунальних послуг онлайн, і поступово з’являтиметься на інших онлайн-сервісах та в інтернет-магазинах, зазначили в Mastercard.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяOpenAI стала найдорожчим стартапом світу з оцінкою у $500 млрд
    Наступна стаття “Укрпошта” співпрацює з OLX для запуску нового сервісу післяплати

    Схожі статті

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

    3 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту