Платформа онлайн-оголошень OLX у тестовому режимі запустила комісії з успішних угод користувачів в деяких категоріях товарів. У майбутньому там планують розширювати перелік категорій, в яких застосовуватиметься комісія.
Як зазначає AIN.UA, компанія розпочала тестування комісій 20 липня у категоріях інструментів, предметів інтерʼєру та харчів і напоїв. Розмір комісії становить 1% від суми замовлення плюс 10 грн.
Раніше єдиною технологією монетизацію сервісу було платне просування лотів користувачами. На інших платформах оголошень, наприклад, Shafa, з усіх успішних продажів незалежно від способу виконання замовлення стягується комісія з продавця. Це одна з основних моделей монетизації e-commerce майданчиків.
У компанії підкреслили, що комісія застосовується лише для угод, оформлених з використанням послуги “OLX Доставка”, коли покупець одразу оплачує замовлення онлайн на платформі. Якщо ж покупець та продавець домовились про угоду післяплатою чи по повній передоплаті за межами платформи OLX, комісія не стягуватиметься.
Також комісія стягується лише за умови успішного виконання угоди. Якщо покупець з якихось причин скасує замовлення чи відмовиться забирати, відповідно, комісія не стягуватиметься.