5 900 українців стали інвесторами NovaPay і придбали цінні папери компанії загалом на 1,7 млрд грн. Більше 779 млн грн із цієї суми — через мобільний застосунок NovaPay, повідомили в пресслужбі компанії.
У NovaPay зазначають: 80% придбань у застосунку — це інвестиції до 50 тисяч гривень. Така статистика свідчить про те, що облігації стають доступним і зручним інструментом не лише для досвідчених інвесторів, а й для людей, які вперше вирішили інвестувати свої кошти.
NovaPay пропонує приватним, бізнес-клієнтам і інституційним інвесторам широку лінійку термінів інвестування — від 1 до 12 місяців, з гнучкими умовами й конкурентними ставками:
- 1 місяць — 10% річних,
 - 2 місяці — 12%,
 - 3 місяці — 14,5%,
 - 4 місяці — 16,5%,
 - 6 і 9 місяців — 17,5%,
 - 12 місяців — 18% річних.
 
Облігації NovaPay, серед іншого, дозволяють гнучко планувати короткострокові інвестиції — такої опції сьогодні не пропонують ані банки, ані державні облігації, ані більшість інших емітентів. Клієнти, які вже мають у своєму портфелі банківські депозити чи ОВДП, використовують облігації NovaPay як інструмент для диверсифікації.
Нагадаємо, NovaPay здійснив перше публічне розміщення власних корпоративних облігацій навесні 2023 року, будучи першим приватним емітентом таких цінних паперів на українському ринку капіталу з початку повномасштабної війни. Станом на літо 2025 року NovaPay зареєстрував десять випусків облігацій підприємства із загальним обсягом емісії 1 млрд грн. Основну частину коштів (80%), залучених за допомогою облігацій, NovaPay спрямовує на споживче кредитування фізичних осіб, ще 20% — на підтримку малого бізнесу та підприємців.

