Британська банківська група Lloyds оголосила про запуск першого у Великій Британії багатофункціонального фінансового асистента на основі штучного інтелекту. Інструмент стане доступним на початку 2026 року і буде інтегрований у мобільний застосунок банку, яким користуються понад 21 млн клієнтів.
Про це йдеться у пресрелізі Lloyds. На старті ШІ-асистент допомагатиме користувачам керувати витратами, заощадженнями та інвестиціями. Його ключові функції — персональні рекомендації та можливість спілкуватися у звичній розмовній формі. У разі потреби система передаватиме запит фахівцям банку.
У Lloyds зазначають, що вперше у Британії застосують агентний ШІ для такого масштабу завдань. На відміну від загальних моделей, цей інструмент працюватиме з внутрішніми даними банку, зберігатиме контекст запитів і надаватиме гіперперсоналізовані поради в безпечному середовищі.
Після тестування Lloyds планує поступово розширювати можливості асистента. У 2026 році очікується інтеграція інструмента у всі основні продукти банку, включно з іпотекою, автокредитуванням та страховими рішеннями.
Нагадаємо – у липні Lloyds оголосила про успішне впровадження першого великого продукту на базі генеративного ШІ. Йдеться про внутрішній хаб знань під назвою Athena, який допомагає працівникам швидко знаходити відповіді на запитання клієнтів.

