Мобільний оператор “Київстар” планує оновити власного чат-бота для клієнтської підтримки за допомогою сучасних технологій штучного інтелекту, але через питання безпеки на це піде рік-півтора. Про це розповіла B2C-директорка компанії Тетяна Лукинюк, повідомляє Forbes.
“Ми наразі переглядаємо повністю підхід до Зоряни, щоб зробити її все-таки адекватною з використанням ChatGPT, аніж намагатися пришвидшити минулу технологію”, – каже Лукинюк.
Інтеграція відбудеться не раніше ніж через-рік півтора через питання безпеки, зазначає представниця мобільного оператора. За її словами, інтенсивність атак на “Київстар” зросла у 400 разів.
“Київстар” запустив бота-помічника Зоряну в березні 2016 року.
Нагадаємо, у березні OpenAI презентувала нову версію штучного інтелекту – GPT-4.