Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Криптопроєкти, які рекламуються знаменитостями, на 23-40% частіше виявляються шахрайськими

    Криптопроєкти, які рекламуються знаменитостями, на 23-40% частіше виявляються шахрайськими

    17 Травня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Реклама криптопроєктів з боку знаменитостей збільшує ймовірністю того, що проєкт є шахрайством. Криптостартапи, які активно залучали до реклами зірок, в різні періоди на 23-40% частіше виявлялися шахрайськими, ніж звичайні проекти без реклами з боку популярних інфлюенсерів.

    Як зазначається у дослідженні, проведеному двома колишніми економістами Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), на успіх початкової пропозиції монет (ICO) позитивно впливає реклама знаменитостей, проте вона рідше призводять до довгострокового успіху проєкту, пише Decrypt.

    Результати досліджень показали, що реклама знаменитостей може ефективно стимулювати початковий попит, а також стимулювати у користувачів синдром втрачених можливостей (FOMO). Проте гучність проєкту та реклама часто змушує інвесторів менше звертати увагу на важливішу інформацію, що відображає довгострокову життєздатність проєктів.

    Дослідження виявило, що з усіх проєктів, запущених до 2019 року, ті, які рекламувалися знаменитостями, на 23–26% частіше виявлялися провальними чи шахрайськими. У нинішній час кореляція реклами з боку популярних інфлюенсерів та провалу проєкту зросла. Проєкти, які виходили у світ до 2023 року, на 39–40% частіше виявлялися шахрайством.

    Реклама з боку знаменитостей суттєво збільшувала кількість зібраних грошей на початку, а також ймовірність додавання токена до бірж.

    Ймовірність, що проєкт, який рекламує знаменитість, є шахрайським, змінюється у залежності від професії знаменитості. Наприклад, якщо футболіст підтримує криптопроєкт, який фінансуватиме сайт спортивних азартних ігор на основі блокчейну, тоді менш імовірно, що це буде шахрайством.

    “Аналогією може бути футболіст, який рекламує бутси, проти футболіста, який рекламує шампунь. Ймовірно, вони краще розуміються у спортивному взутті, яке вони рекламують, ніж у хімічних властивостях шампуню”, — зазначає видання.

    Водночас там підкреслюють, що не всі випадки реклами з боку знаменитостей виявляються шахрайством, і не всі шахрайські проєкти рекламуються знаменитостями.

    У висновках дослідження наголошується про необхідність як для інвесторів, так і для знаменитостей краще розуміти ризики, пов’язані з криптовалютами, і проводити належну перевірку перед рекламою цифрових активів.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня стаття“Дія.Освіта”: у Мінцифри презентували платформу для опанування нових професій
    Наступна стаття Кредитні рейтинги країн можуть постраждати через старіння населення

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту