Шведська фінтех-компанія Klarna стала одним з перших користувачів корпоративної версії ChatGPT Enterprise від Open AI. Нині половина співробітників гіганта BNPL використовує цю технологію в широкому спектрі випадків використання, від ШІ-рекомендацій щодо покупок до оптимізації обслуговування клієнтів.
Як зазначає компанія в релізі, коли ChatGPT був запущений у листопаді 2022 року, співзасновник і генеральний директор Klarna Себастьян Семятковскі звернувся до генерального директора OpenAI Сема Альтмана та пообіцяв, що хоче, щоб Klarna стала “найкращим клієнтом” OpenAI. Відтоді Klarna стала першою фінтех-компанією у світі та першою європейською компанією в будь-якому секторі, яка запустила плагін ChatGPT.
Для внутрішнього використання Klarna впровадила API OpenAI, який пропонує вищу швидкість, кращу доступність і безпеку даних на рівні підприємства, ніж орієнтований на споживача ChatGPT. 2 500 з 5 000 співробітників Klarna тепер мають доступ до його API, а 50% співробітників користуються ним щодня.
Окрім співпраці з ChatGPT, Klarna також розробила та впровадила у свою платформу власні інструменти та функції на основі штучного інтелекту. Додаток Klarna тепер працює на основі механізму рекомендацій продуктів зі штучним інтелектом, який допомагає споживачам знаходити та купувати товари, які їм найбільше підходять. Стрічка оновлюється в режимі реального часу з асортиментом товарів і пропозицій, і вона стає все більш персоналізованою, оскільки дізнається більше про вподобання користувачів.