Український необанк-проєкт monobank сьогодні перетнув позначку у 10 мільйонів клієнтів. Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі.
На честь цієї події команда запустила інтерактивну гру під назвою «полювання на лимони». Користувачі можуть шукати лимони у застосунку monobank протягом чотирьох днів. Зібрані символи дають шанс виграти призи — від сувенірних скінів до техніки й грошей.
Ті, хто знайдуть 10 лимонів, автоматично потраплять до розіграшу 50 iPhone 17 та отримають унікальний скін. Для власників дитячих карток передбачено окремий розіграш — 1000 банок шоколадних монет.
Користувачі, яким вдасться зібрати 50 лимонів, змагатимуться за головний грошовий приз — 1 мільйон гривень. А знайдення міфічного 51-го лимона гарантує автомобіль BMW 3. Для дітей окремий 51-й лимон відкриває шанс виграти поїздку до Діснейленду для п’ятьох осіб.
monobank, запущений у 2017 році, став першим мобільним банком в Україні без відділень. Проєкт реалізовано на базі “Універсал Банку”, він є одним із найуспішніших фінтех-сервісів країни.
Нагадаємо – у серпні monobank розпочав запуск власних платіжних терміналів. Українці можуть без комісії поповнювати свої картки monobank у терміналах банку.

