Ізраїльський стартап Trigo, що розробляє технологію безкасової оплати у звичайних магазинах, залучив $100 млн та планує використати інвестиції для конкуренції з Amazon Go та іншими компаніями, які дозволяють покупцям здійснювати покупки без використання каси. Про це повідомляє Bloomberg.
У системах Trigo використовуються камери на стелі, сенсори та програмне забезпечення, призначене для автоматичного зіставлення покупців з продуктами, які вони беруть із полиць. Наразі технології стартапу використовуються у шести невеликих магазинах, у тому числі мереж Tesco та Aldi.
Всього Trigo залучив $204 млн від інвесторів, включаючи Temasek Holdings Pte та венчурну компанію 83North, яка була одним із лідерів останнього раунду. Тель-авівський стартап має близько 200 співробітників. Компанія не розкриває свою оцінку.
Нагадаємо, що Amazon відкрив перший офлайн-магазин без кас та продавців у 2018 році. Тоді ж аналітики Morgan Stanley оцінювали витрати ритейлера на відкриття однієї точки в суму до $1 млн. Зараз у компанії 28 магазинів Amazon Go у США, в 2020-му вона почала продавати свої технології іншим ритейлерам.