Інвестиційні компанії посилюють контроль над інструментами особистого спілкування, такими як WhatsApp, щоб переконатися, що співробітники дотримуються правил ведення справ з клієнтами віддалено. Про це повідомляє Reuters.
Раніше Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) і Комісія з торгівлі товарними ф’ючерсами (CFTC) провели розслідування у відношенні банків щодо використання неавторизованих інструментів обміну повідомленнями для обговорення питань, які потенційно можуть змінити ринок. Сума нормативних штрафів склала понад $1 млрд.
І хоча поки не повідомляється, чи вийде розслідування регуляторів за межі банківського сектору, тепер інвестиційні компанії з мільярдними активами посилюють контроль за тим, як взаємодіють персонал і клієнти. Німецька компанія з управління активами DWS минулого місяця заявила, що виділила 12 мільйонів євро на покриття потенційних штрафів у США, пов’язаних із розслідуваннями використання її співробітниками несанкціонованих пристроїв і вимогами до зберігання записів. А такі компанії, як Amundi, AXA Investment Management, BNP Paribas Asset Management і JPMorgan Asset Management запровадили інструменти для підтримки зв’язку між співробітниками та клієнтами.

