Бізнесмен Ілон Маск планує відкрити для компаній можливість просування своїх брендів у Grok — чат-боті зі штучним інтелектом, який працює на платформі X. Про це він заявив під час онлайн-дискусії з рекламодавцями, передає PYMNTS.
За словами Маска, бізнеси зможуть платити за те, щоб їхні продукти або послуги з’являлися у відповідях бота як потенційні рішення запитів користувачів. Мільярдер пояснив, що йому необхідно покривати витрати на дорогі графічні процесори, які забезпечують роботу Grok.
Grok був представлений у листопаді 2023 року стартапом xAI, який також належить Маску. У березні 2025 року ця компанія придбала платформу X за $45 мільярдів. Тепер xAI працює над автоматизацією рекламних процесів та вдосконаленням таргетингу за допомогою власних ШІ-технологій.
Рекламний бізнес на базі чат-ботів стає все більш привабливим для брендів. Google вже тестує рекламу в ШІ як спосіб зберегти ключові позиції в рекламному бізнесі. Втім, OpenAI, поки уникає подібних кроків, побоюючись негативної реакції користувачів.
Нагадаємо – месенджер Telegram планує інтегрувати штучний інтелект Grok від xAI Ілона Маска у свій застосунок. За попередньою домовленістю, Telegram отримає $300 мільйонів готівкою та в акціях, а також 50% прибутку від підписок на Grok, оформлених через месенджер.

