Індійський гігант електронної комерції Flipkart працює над покращенням клієнтського досвіду завдяки web3. Зокрема, компанія планує дозволити клієнтам знаходити та купувати товари у метавсесвіті Flipverse. Проєкт знаходиться на пілотній стадії та планується до запуску напередодні святкового сезону, повідомляє TechCrunch.
В рамках проєкту Flipkart, що належить Walmart, співпрацює з eDAO, web3-платформою Polygon. Flipverse пропонуватиме споживачам “гейміфікований, інтерактивний та захоплюючий” досвід: вони зможуть збирати бали лояльності компанії — супермонети, а також цифрові предмети колекціонування від партнерських брендів при здійсненні покупок.
На брифінгу Flipkart зазначив, що низка брендів співпрацюють з компанією у Flipverse, серед них Puma, Noise, Nivea, Lavie, Tokyo Talkies, Campus, VIP, Ajmal Perfumes і Himalaya.
“15 років тому ми були першою індійською компанією, яка запустила комерцію на основі Web 2.0. І я відчуваю, що сьогодні ми перша компанія, яка запустила веб-комерцію 3.0”, — сказав керівник Flipkart на брифінгу.
Головний конкурент Flipkart в Індії – Amazon – також впроваджує інноваційні проєкти для розширення клієнтської бази. Зокрема, минулого місяця Amazon запустив в Індії лайв стримінг в стилі QVC, залучивши армію з понад 150 творців контенту та інфлюенсерів для продажу товарів під час прямих трансляцій.