General Motors вивчає можливість використання ChatGPT в автомобілях у рамках співпраці з Microsoft. Про це повідомляє Reuters.
За словами віцепрезидента GM Скотта Міллера, чат-бот можна використовувати для доступу до інформації про основні функції транспортного засобу, які зазвичай містяться в інструкції з експлуатації, а також для управління програмними функціями, такими як розблокування дверей гаража або інтегрування розкладу з календаря.
“Ця зміна стосується не лише однієї можливості, як-от еволюція голосових команд. Це також означає, що клієнти можуть очікувати, що їхні транспортні засоби будуть набагато більш потужними та інноваційними, коли мова йде про нові технології”, — сказав представник GM у п’ятницю.
Нагадаємо, цього місяця користувачі мобільного застосунку маркетплейсу “АЛЛО” отримали можливість користуватися чат-ботом зі штучним інтелектом ChatGPT, до того ж – без реєстрації.
Вас також зацікавить – Як бізнес використовує ChatGPT та інші технології штучного інтелекту