Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Пожвавлення кредитування та трансформація небанківського ринку: НБУ представив Звіт про фінансову стабільність

    18 Грудня 2025

    OpenAI запускає магазин застосунків усередині ChatGPT

    18 Грудня 2025

    Північна Корея вкрала рекордні $2 млрд у криптовалютах за рік — Chainalysis

    18 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Фінанси для бізнесу «в один клік»: чого насправді хоче український e-commerce

    Фінанси для бізнесу «в один клік»: чого насправді хоче український e-commerce

    9 Жовтня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олексій Рубан, директор з інновацій NovaPay

    Онлайн-продажі ростуть там, де є зручна оплата. Бо як інакше? Якщо людині легко заплатити – вона купить. А бізнесу, щоб рости, потрібні не просто гроші на рахунку, а зручні інструменти: для себе – платежі, кредити, аналітика, для клієнта – класні, інтуїтивно зрозумілі і легкі платіжні рішення. Зростання e-commerce вже неможливе без надійної, швидкої та гнучкої фінансової інфраструктури.

    Український e-commerce зараз на підйомі: у 2024 році покупці витратили онлайн 239 мільярдів гривень, що на чверть більше, ніж у 2023 році. І цей ринок продовжує зростати, попри всі виклики. Бізнеси шукають нові канали продажів – від маркетплейсів і соцмереж до власних сайтів і мобільних застосунків. Серед клієнтів NovaPay – багато підприємців з e-commerce, які користуються післяплатою від NovaPay та послугами Нової пошти. Вже понад 70 тисяч ФОПів відкрили рахунки у NovaPay, і ми регулярно спілкуємось із ними, досліджуємо їхні «болі» та адаптуємо сервіси під реальні потреби. Без зайвих слів: ми знаємо якщо не все, то дуже багато про українських підприємців, тож, ділюсь ключовими інсайтами і з вами.

    Фінансові виклики e-commerce і відповіді на них

    Еквайринг: “боляче” через комісії

    Біль клієнта: Для більшості бізнесів саме розмір комісії стає вирішальним чинником при виборі платіжного партнера. 79% підприємців кажуть, що комісія – головний фактор при виборі платіжного партнера. Для третини висока комісія стає причиною відмови від еквайрингу взагалі.

    Рішення: Важливо, щоб клієнт отримав не просто еквайринг, а готове платіжне рішення для e-commerce. Щоб система сприяла продажам і полегшувала рутину. Наприклад, як в продукті Checkout: покупець вводить лише номер телефону, система сама підтягує його дані, а процес оплати скорочується до 20 секунд замість 1,5 хвилини. Менше кроків значитт більше завершених покупок, бо вища конверсія без додаткових витрат.

    Кредитування клієнтів: те, що збільшує продажі

    Біль клієнта: Лише 22% бізнесів пропонують своїм клієнтам купівлю в кредит. Часто це через невеликий середній чек, технічні складнощі або сумніви у попиті. Проте тенденція очевидна: чим більша компанія, тим частіше вона пропонує клієнтам розстрочку. Якщо серед мікробізнесу це лише 11%, то серед великих гравців – уже 35%.

    Рішення: Коли покупець бачить ціну 15 000 грн, він може відмовитися від покупки. Але якщо йому запропонують товар в розстрочку – по 1 250 грн на 12 місяців, психологічний бар’єр знизиться. І бажано дати різні кредитні продукти: розстрочку, чи купівлю за допомогою кредитної картки, чи навіть посилку в кредит. Головне тут – у фіналі: покупець отримає рішення про кредит за кілька хвилин у застосунку, а продавець одразу всі гроші на рахунок – без ризиків і очікувань. Результат? Середній чек у підприємців зростає на 20–40%.

    Автоматизація та інтеграції: ручна робота забирає час

    Біль клієнта: Бізнеси хочуть автоматизації: інтеграції з CRM/ERP, автозаповнення реквізитів, автоматичної фіскалізації. Без цього доводиться витрачати час і ресурси на важливі, необхідні, але рутинні кроки і – головне – такі, що цілком можна автоматизувати.

    Рішення: Ми помітили, що 65% підприємців відстежують зарахування за договором післяплати через бізнес-кабінет, 60% використовують перекази між власними рахунками, 44% створюють платіжні документи. Для середнього та великого бізнесу критично важлива аналітика надходжень, витрат та контроль лімітів, адже це основа для обґрунтованих фінансових рішень. Тому у застосунку чи фінансовому асистенті важливо мати бізнес-профіль для ФОПів, який розділяє особисті та бізнес-фінанси. Щоб там все було під рукою: платежі, виписки, довіреності, післяплата, аналітика. А бізнес-кабінет дасть глибокий контроль над доходами й витратами, допоможе спланувати розвиток і вести фінанси «в один клік».

    E-commerce зростає там, де є фінансовий партнер, який розуміє специфіку бізнесу. Зручні, справді доречні послуги, класний і сучасний інтерфейс – це не просто рішення, бажання бути в тренді, а відповідь на головні виклики підприємців. Надійний фінансовий партнер сьогодні – це не про «еквайринг за тарифом», а про партнерство, яке допомагає бізнесу продавати більше і масштабуватися швидше.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПідвищення податку для банків може принести бюджету 30 млрд грн у 2026 році – Гетманцев
    Наступна стаття Стартап xAI отримає рекордні $20 млрд на розвиток ШІ за участі Nvidia

    Схожі статті

    Пожвавлення кредитування та трансформація небанківського ринку: НБУ представив Звіт про фінансову стабільність

    18 Грудня 2025

    Генеральний директор Raiffeisen йде у відставку

    18 Грудня 2025

    Облігації NovaPay знову отримали рейтинг uaAA

    18 Грудня 2025

    Українська Diligent Capital Partners інвестувала $12 млн у філіппінський необанк Tonik

    18 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    OpenAI запускає магазин застосунків усередині ChatGPT

    18 Грудня 202501 Хв читання

    Компанія OpenAI оголосила про запуск каталогу застосунків для ChatGPT, який дозволяє підключати сторонні сервіси безпосередньо…

    Північна Корея вкрала рекордні $2 млрд у криптовалютах за рік — Chainalysis

    18 Грудня 2025

    Німецький виробник чипів Infineon приєднався до “Дія.City”

    18 Грудня 2025

    MacPaw готує запуск ШІ-асистента Eney у 2026 році

    18 Грудня 2025
    Останні по темі

    Пожвавлення кредитування та трансформація небанківського ринку: НБУ представив Звіт про фінансову стабільність

    18 Грудня 2025

    OpenAI запускає магазин застосунків усередині ChatGPT

    18 Грудня 2025

    Північна Корея вкрала рекордні $2 млрд у криптовалютах за рік — Chainalysis

    18 Грудня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту