Український платіжний сервіс і розробник фінтех-рішень для онлайн-бізнесу UAPAY запустив новий платіжний віджет, який дозволяє здійснювати оплату покупки без редиректу на сторонні сторінки – безпосередньо на сайті продавця.
Це рішення, зазначають в компанії, відповідає найактуальнішому глобальному тренду – вбудованим фінансам (embedded finance). За даними Business Insider Intelligence, до 2030 року світовий обсяг ринку embedded finance може сягнути $7,2 трильйона. А для онлайн-бізнесу вбудовані платежі вже стали фактором, що напряму впливає на конверсію й прибуток.
Вбудовані платежі: чому це важливо
Сьогодні в середньому 70% користувачів залишають кошик, не завершивши замовлення. Кожен зайвий клік на етапі покупки може стати цьому причиною – навіть затримка в 1 секунду здатна знизити конверсію на 7%. А якщо клієнт змушений переходити на сторонню платіжну сторінку, з чужим брендингом і URL, довіра може зникнути повністю.
За даними різних джерел, перехід на вбудовану оплату прямо на сайті може дати +2–20% до конверсії. У кейсі Adyen, наприклад, така зміна забезпечила +3,6% до успішних транзакцій.
Кейс UAPAY
Новий платіжний віджет UAPAY — це інтегроване рішення, яке дозволяє приймати платежі без редиректів, прямо на сайті продавця. Користувач залишається в знайомому інтерфейсі, вводить дані та миттєво й безпечно завершує оплату.
Які переваги для бізнесу:
- + до конверсії
- краще UX
- зростання довіри клієнтів
- повний контроль (віджет можна адаптувати під себе)
- безпека
- легка інтеграція.

