Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Електронна комерція у прямому ефірі: до чого слід готуватися компаніям і брендам

    Електронна комерція у прямому ефірі: до чого слід готуватися компаніям і брендам

    20 Лютого 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Що спадає вам на думку, коли ви думаєте про прямий ефір? У молоді він асоціюється зі знаменитостями, які відповідають на запитання підписників в Instagram, або стрімерами, що знімають TikTok. Однак у світі розвивається ще один тренд, пов’язаний з лайвстрімінгом — це продажі у прямому ефірі.

    Найактивніше livestream e-commerce розвивається в Китаї. За підсумками 2021 року об’єм цього сегменту склав $60 млрд. У 2019 році 37% онлайн-покупців у Піднебесній робили покупки в прямому ефірі — і це задовго до пандемії. У 2020 році livestream e-commerce охоплювала, за різними оцінками, близько 560 млн людей. Під час традиційного в Китаї Дня Холостяка у 2020-му продажі у прямому ефірі нараховували $6 млрд — майже вдвічі більше, ніж роком раніше.

    Великі американські компанії помітили тенденцію, що набуває обертів, та вирішили не відставати від китайських конкурентів. У грудні 2020 року Walmart транслював свої найважливіші торгові події в TikTok. Amazon представив живу платформу, на якій інфлюенсери рекламують товари та спілкуються з клієнтами. Instagram запустив функцію «Магазин», яка заохочує користувачів переглядати товари та купувати безпосередньо в додатку.

    Стартапи також стараються не відставати від великих гравців. PopShop.Live зібрав $20 млн інвестицій, щоб дозволити людям купувати все — від книг та іграшок до ювелірних виробів — у продавців, які транслюють свої товари в прямому ефірі. Стартап Whatnot зібрав $50 млн інвестицій серії B для розширення своєї інфраструктури лайвстрім-комерції. Розвиваються і такі SaaS-інструменти, як Bambuser, що співпрацює з брендами на кшталт Klarna і тестує покупки в прямому ефірі безпосередньо в фірмових додатках.

    Якщо тренд збереже свої темпи зростання, то найближчим часом всі роздрібні торговці будуть реалізовувати продукцію в прямому ефірі. Це допоможе їм залишатися конкурентоспроможними та актуальними на ринку електронної комерції.

    Еволюція покупок

    Все нове — це добре забуте старе. Наші дідусі та бабусі роками дивились торгові канали. Livestream e-commerce — це сьогоднішня версія телепродажів, де ведучі динамічно демонструють товари, взаємодіють з аудиторією та пришвидшують продажі за допомогою короткострокових пропозицій, подарунків та товарів обмеженого випуску.

    Тепер за допомогою торгівлі в прямому ефірі бренди можуть формувати більш глибокі зв’язки з клієнтами та відповідати на запитання в режимі реального часу. Це новий стандарт спілкування, який містить в основі давню істину: люди з більшою ймовірністю зроблять покупку, якщо відчувають зв’язок із продавцем.

    Як буде розвиватись електронна комерція в прямому ефірі

    Розвиток соціальних мереж призвів до створення креативної економіки — це мільйони творців контенту, інфлюенсерів, блогерів, фотографів та відеооператорів у соціальних мережах. Цей вид малого бізнесу розвивається швидше за інші. Опитування, проведене в 2021 році, показало, що американські діти більше хочуть стати зірками YouTube (29%), ніж космонавтами (11%).

    На думку експертів, лайвстрім-комерція буде розвиватись за такими тенденціями:

    1. Соцмережі. Facebook має конкурентну перевагу в масштабах користувачів, але його модель доходу CPM, що базується на монетизації реклами, ймовірно, завадить йому виграти в гонці. У лайвстрімінгу реклама поверх трансляції може бути обтяжливою для гладача.

    2. Стрімінгові SaaS інструменти: такі компанії, як Bambuser допомагають брендам розміщувати прямі трансляції безпосередньо у своєму додатку, що дозволяє залучати користувачів та створювати спільноти на власних платформах. Перевага такої стратегії в тому, що замість лайвстрімінгу в Facebook та Instagram торгові трансляції проводяться в додатку, який сам бренд розробляє, контролює та безпосередньо монетизує. Таким чином компанії можуть налагодити більш тісні зв’язки зі своєю аудиторією.

    3. З’являться платформи, які будуть допомагати компаніям запускати, керувати та відстежувати кампанії прямих трансляцій, в тому числі новачкам, які все ще шукають шляхи монетизації на таких платформах, як TikTok.

    Фрост Лі, колишній віце-президент Wish з розвитку, зараз працює над продуктом для прямих трансляцій та впевнений, що «покупки в прямому ефірі створюють набагато вищі конверсії та довгострокову лояльність, коли користувачі можуть безпосередньо взаємодіяти з брендами».

    За його словами, зараз компанії в значній мірі покладаються на соціальні мережі, зокрема Facebook та Instagram, у зборі даних користувачів, аналізі конверсії та відстеженні показників взаємодії, які стимулюють продажі. Бренди не володіють цими даними, вони належать соціальним мережам. Інструменти SaaS, які дають змогу самостійно організовувати прямі трансляції, будуть передавати цінну інформацію про клієнтів у руки маркетингових і продуктових команд брендів.

    Схоже, тренд електронної комерції у прямому ефірі набуває все більшої актуальності, а значить бренди повинні враховувати це при розробці своїх багатоканальних маркетингових стратегій поряд з роздрібними магазинами, електронною комерцією та соціальними медіа. Це не буде — і не повинно бути — універсальною стратегією, але напевне стане ще одним способом залучення потенційних покупців.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяКазахстанський Amazon: чим особливий суперап Kaspi.kz та чи змінить він український ринок
    Наступна стаття NFT-маркетплейс OpenSea розслідує фішингову атаку

    Схожі статті

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 202501 Хв читання

    Компанія OpenAI готується до первинного публічного розміщення акцій (IPO), що може оцінити її в $1…

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025
    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту