Частка українців, які планують робити покупки до різдвяно-новорічних свят, зросла до 75%. У 2024 році до святкового шопінгу готувалися 65%, а у 2023 році – 59%.
Про це йдеться у дослідженні компанії Deloitte, пише Forbes-Україна. Дедалі більше людей обирають домашній формат святкування — 68% проти 54% минулого року.
Попри зростання активності покупців, українці четвертий рік поспіль не збільшують витрати на святкові покупки. 46% респондентів готові виділити на шопінг не більше чверті місячного доходу, а 54% планують вкластися у межі від 1000 до 5000 гривень.
Водночас споживачі почали готуватися до свят раніше: 18% розпочинають покупки ще до грудня, а основний період шопінгу припадає на 1–24 грудня і охоплює 62% покупців.
Святкові подарунки українці купують для родини (88%) та друзів (40%), при цьому 49% молодих людей також обирають подарунки для себе. Найбільше покупців засмучує відсутність товарів у наявності (27%), надмірна реклама (22%) та незручні фільтри пошуку в онлайн-магазинах (14%).
Нагадаємо – за даними дослідження digital-маркетингової агенції Inweb, 44% громадян планують витратити на подарунки та святкові покупки близько чверті свого місячного доходу. Водночас на необхідні витрати українці щомісяця спрямовують у середньому 77% бюджету.

