Американський банк Citi спільно з Ant International запускають пілотний проєкт інноваційного рішення для управління валютними ризиками з використанням штучного інтелекту. Його розроблено для бізнесів, які продають товари та послуги через eCommerce-канали.
Про це пише PYMNTS. Перший пілотний кейс стосується авіаційної галузі — одна з авіакомпаній, яка вже тестує рішення, повідомила про скорочення витрат на хеджування валютних ризиків при онлайн-продажу квитків.
Система Falcon Time-Series Transformer (TST) від Ant International за допомогою ШІ покращує точність прогнозів грошових потоків і валютних ризиків для компаній. Завдяки цьому бізнес може зменшити загальні витрати на хеджування валютних ризиків.
Falcon TST поєднали з рішенням Fixed FX Rates від Citi, яке дозволяє компаніям, що продають товари в різних валютах, спростити процес управління валютними ризиками. Система підтримує понад 70 валют і вже використовується в авіації, туризмі, eCommerce та інших секторах.
Завдяки новому рішенню бізнеси можуть фіксувати валютні курси на визначений період, що дає їм більше передбачуваності у плануванні бюджету, ціноутворенні та прибутковості. У Citi наголошують, що рішення стане доступним для всіх клієнтів банку.
Нагадаємо – Citigroup розглядає можливість випуску власного стейблкоїна. Про це повідомила гендиректорка банку Джейн Фрейзер. За словами Фрейзер, банк шукає нові способи розширення своїх можливостей у сфері цифрових платежів.

