Британський цифровий банк Monzo готує запуск мобільних тарифних планів для своїх клієнтів. У Monzo зазначають, що такий крок став відповіддю на численні відгуки користувачів, які скаржилися на складність і незручність традиційних мобільних контрактів.
Як пише Finextra, банк перебуває на ранньому етапі створення послуги. Monzo не будуватиме власну телекомунікаційну інфраструктуру, а працюватиме у форматі мобільного віртуального оператора (MVNO), використовуючи частину мереж, що належать іншим операторам.
Monzo не єдиний європейський фінтех, який обрав подібну стратегію. У червні компанія Klarna разом із платформою Gigs запустила мобільні плани, почавши зі США. Німецький необанк N26 співпрацює з Vodafone, а Revolut нещодавно відкрив список очікування на мобільні контракти у Великій Британії та Німеччині.
Monzo вийшов на ринок у 2015 році та вже досяг 13 мільйонів клієнтів. З них 12,5 мільйона — це користувачі особистих рахунків, що охоплює приблизно кожного п’ятого дорослого жителя Великої Британії. Ще понад 700 тисяч — представники малого та середнього бізнесу.

