Британський необанк Monzo планує подальше розширення, відзначаючи свій перший прибутковий рік. Компанія підтвердила, що знаходиться на ранній стадії розширення на ширший європейський ринок через нову базу в Ірландії.
Як зазначає TechCrunch, ця новина з’явилася невдовзі після того, як британський необанк залучив кілька значних траншів фінансування, починаючи з $430 млн у березні, а потім ще $190 млн минулого місяця при оцінці в $5,2 млрд. Значна частина цього фінансування призначена для стимулювання експансії компанії на американському ринку, який вона намагається завоювати вже кілька років.
Monzo нарешті планує вийти на ринки ближче до дому, оскільки компанія розглядає “нові ворота” в Ірландії — це означатиме новий офіс в Дубліні, хоча компанія не встановила часових рамок для цього плану.
Monzo вперше вийшла на прибутковість у березні минулого року. Ця тенденція збереглася до кінця фінансового року, і зараз компанія звітує про прибуток до оподаткування в розмірі 15,4 млн фунтів стерлінгів — це порівняно зі збитками за весь рік у розмірі 119 млн фунтів стерлінгів у 2022 році та 116 млн фунтів стерлінгів у 2023 році. Monzo також повідомила, що її дохід минулого року зріс на 250% до 880 млн фунтів стерлінгів.
У звіті голова правління Monzo Гері Хоффман визнає, що очікуване зниження процентних ставок може вплинути на результати діяльності банку в найближчі 12 місяців, вказуючи на “зовнішню невизначеність”, яка може “створити волатильність” для банківського сектору в цілому.
Загалом, останнім часом необанки отримують досить позитивні новини: британський конкурент Monzo, банк Revolut, минулого року вперше за весь рік показав прибутковість. Бразильський Nubank також перебуває на підйомі: цього року його оцінка зросла до історичного максимуму в $58 млрд.
Monzo, зі свого боку, також збільшила свою клієнтську базу більш ніж на 2,3 мільйона до 9,7 мільйона, що включає 400 000 бізнес-клієнтів. Компанія заявила, що планує збільшити кількість своїх клієнтів до 11 мільйонів у наступному році.