Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Базові послуги в “Дії” заощаджують українцям та державі 49 млрд грн щороку – дослідження

    Базові послуги в “Дії” заощаджують українцям та державі 49 млрд грн щороку – дослідження

    11 Вересня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Компанія Civitta дослідила ефект цифровізації 87 послуг в українському державному застосунку і порталі “Дія”. Фахівці порахували час на дорогу та отримання самої послуги, вартість ксерокопій, недоотриману зарплату, передає пресслужба Міністерства цифрової трансформації.

    Результат — лише базові 60 послуг “Дії” щороку економлять державі та громадянам 49 млрд грн. Це такі сервіси, як “єМалятко”, “Дія.Підпис”, автоматичне відкриття ФОП, довідки, витяги та інші. Потенційний ефект ще більший — 75 млрд грн, якщо всі українці отримуватимуть послуги в онлайні.

    “Держава у смартфоні — це не тільки послуги 24/7 у Дії, без черг, візитів до установ та контактів з чиновниками. Це мільярди заощаджених коштів, які позитивно впливають на ВВП країни”, – наголосили у Мінцифри.

    Крім того, онлайн-послуги в 6 разів дешевші за офлайн. У середньому одна послуга у Дії коштує 242 грн, аналогічна послуга офлайн — 1583 грн.

    Зауважимо – цифровізація державних послуг за 5 років загалом заощадила 184 млрд грн, а також сотні мільйонів годин, які витрачали на проходження кіл бюрократії та очікування черги.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяRevolut запустив функцію Pay by Bank для бізнес-платежів у 14 країнах
    Наступна стаття Стартап колишніх інженерів Google створює «другий ШІ-мозок» для користувачів

    Схожі статті

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

    3 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту