Банківський гігант Bank of America представив новий інструмент на базі штучного інтелекту, який допомагає команді Global Payments Solutions швидко відповідати на запити клієнтів. Інструмент Ask Global Payments Solutions (AskGPS) дозволяє співробітникам ставити запитання будь-якої складності та отримувати відповіді за секунди, пише PYMNTS.
Для створення AskGPS банк використав внутрішні ресурси: систему навчили на понад 3200 документах і презентаціях. За словами Марка Монако, керівника GPS у Bank of America, інструмент перетворює накопичені знання на реальну оперативну інформацію, допомагаючи командам швидше реагувати та надавати клієнтам зрозумілі поради.
Раніше обробка складного запиту могла займати до години і вимагала телефонних консультацій із фахівцями по всьому світу. AskGPS дозволяє отримати той самий результат майже миттєво, що потенційно економить десятки тисяч годин щорічно.
Як зазначає керівник напрямку даних та AI у GPS Bank of America Джарретт Брухн, AskGPS трансформує статичний контент у динамічну інформацію. Інструмент не лише спрощує доступ до знань, а й змінює спосіб навчання та прийняття рішень командами банку, надаючи їм швидкий та якісний інтелектуальний ресурс.
Нагадаємо – Bank of America оголосив про плани відкрити 150 нових відділень до 2028 року. Згідно з оприлюдненою інформацією, нові локації будуть розташовані у 60 різних регіонах США.

