Письменник Ніл Стівенсон, який першим використав термін “метавсесвіт” у своєму романі “Snowcrash” (“Снігопад”) 1992 року, і Кріс Кокс, директор з продуктів компанії Meta, яка інвестує мільярди в цю інноваційну технологію, в рамках Всесвітнього економічного форуму в Давосі обговорили перспективи віртуальних світів та нові рішення, які потрібні для “прориву” технології. Про це повідомляє Reuters.
“Ми перебуваємо в дуже ранній версії, в епоху Xerox PARC”, — сказав Кокс на дискусійній панелі, маючи на увазі компанію, яка розробила мишу та інші фундаментальні комп’ютерні технології 50 років тому.
Представник Meta, яка витрачає мільярди доларів на розробку програмного та апаратного забезпечення для метавсесвіту, сказав, що однією з найбільших проблем є компроміс між швидкістю та якістю графіки.
Віртуальні середовища повинні підтримувати велику кількість аватарів користувачів, щоб імітувати реальну атмосферу взаємодії та спілкування. Але оновлення цих аватарів відповідно до рухів їхніх операторів обмежує потужність обробки, доступну для високоякісної графіки.
Марк Цукерберг раніше спрогнозував, що його інвестиції в метавсесвіт окупляться приблизно через десять років. До того часу, за словами Кокса, люди зможуть гуляти з друзями та родиною у віртуальних світах так само легко, як вони зараз здійснюють відео- чи голосові дзвінки.
Ніл Стівенсон, окрім написання книг, також працював у технологічних компаніях, зокрема у виробника ракет Blue Origin. Він також заснував компанію для розробки блокчейн-програм. За словами Стівенсона, ключовим питанням є те, чи метавсесвіт буде децентралізованою технологією, побудованою знизу вгору, чи такою, що буде створена зверху вниз однією компанією.