Національна комісія з ринків і конкуренції (CNMC) оголосила про розширення розслідування проти Apple щодо правил, які компанія встановлює для розробників додатків у своєму App Store. Справу було відкрито торік, а тепер антимонопольний регулятор перевіряє, чи нав’язує компанія розробникам фіксовану цінову політику для розповсюдження застосунків.
Такі дії Apple можуть вважатися обмеженням конкуренції, що суперечить законодавству Європейського Союзу. Про це пише The Wall Street Journal.
Попри розширення розслідування, встановлений термін завершення справи залишається незмінним — 24 місяці з моменту її відкриття. У CNMC зазначили, що нові аспекти справи мають серйозне значення для функціонування цифрових ринків і рівних умов для компаній, які розміщують свої продукти на платформі Apple.
У відповідь представник Apple заявив, що компанія продовжує співпрацю з іспанським регулятором, щоб краще пояснити свої підходи. За словами Apple, App Store створено як безпечне й надійне середовище для користувачів і водночас як можливість для бізнесу — зокрема, для розробників в Іспанії та в усьому світі.
Розслідування CNMC — лише одна з численних антимонопольних ініціатив щодо Apple у світі. Нещодавно аналогічні претензії озвучив і британський регулятор — Управління з питань конкуренції та ринків (CMA). CMA висловило занепокоєння щодо непослідовних процесів перевірки додатків, нечіткого ранжування у пошуку магазинів додатків та комісій до 30% за деякі внутрішньоігрові покупки. Мобільні платформи Apple і Google контролюють “фактичну дуополію”, оскільки близько 90-100% британських мобільних пристроїв працюють на їхніх операційних системах.

