Одна з найбільших у світі компаній Alibaba Group готується до проведення первинної публічної пропозиції у США свого міжнародного підрозділу онлайн-торгівлі. Там поки не визначилися з обсягом розміщення та знаходяться на ранній стадії підготовки торговельного підрозділу до IPO.
Як зазначає Bloomberg, до підрозділу Alibaba International Digital Commerce Group (IDCG) входять онлайн-майданчик Lazada у Південно-Східній Азії, популярна онлайн-платформа AliExpress, майданчик Trendyol у Туреччині, Daraz у Південній Азії та торговий майданчик для бізнесу Alibaba.com.
Експерти Morgan Stanley та CICC оцінюють підрозділ у $29–39 млрд.
За словами джерел видання, питання знаходиться на ранній стадії розгляду, обсяг розміщення ще не визначений. Група веде переговори з банками, які потенційно могли б допомогти підготуватись до IPO наступного року.
Лістинг у США може допомогти IDCG залучити кошти від глобальних інвесторів, які побоюються вкладати гроші у Китай, пише видання. У відповідь на запити Bloomberg IDCG заявила, що наразі план IPO відсутній.