Майже третина опитаних у ході дослідження, проведеного компанією BitPay і порталом PYMNTS, хоче використовувати криптовалюту для здійснення платежів у найближчі роки. Серед них лідирують люди з високими доходами, а також ті, кому важко жити за коштами.
Так, 23% тих, хто не слідкує за витратами та не чекає на зарплату, називають головною мотивацією для купівлі криптовалюти здійснення платежів. Серед тих, хто комфортно живе від зарплати до зарплати, цей показник зростає до 32%, а серед тих, хто живе від зарплати до зарплати з труднощами, – до 43%.
Щодо вікових груп, то прихильників криптоплатежів серед представників покоління Зет і міленіалів майже однакова частка – 38% і 39% відповідно розглядають можливість здійснювати платежі за допомогою криптовалюти у найближчі 12 місяців. Серед представників покоління Х цей показник сягає 29%, серед людей похилого віку – 24%.
Серед категорій покупок, які опитані користувачі хотіли б оплачувати криптовалютою, немає явних лідерів. Від 53% до 58% опитаних готові оплачувати стрімінгові сервіси, фінансові послуги, ресторани чи доставку їжі, одяг, золото та інші дорогоцінні метали, онлайн-ігри, комп’ютери та електроніку, продукти, подарункові картки та покупки в роздрібних магазинах.