Meta спільно з індійською e-commerce компанією Jio Platforms, в яку Meta інвестувала $6 млрд на початку 2020 року, запускає функціонал здійснення покупок в WhatsApp, популярному месенджері, що належить Meta. Повідомляється, що це вперше в світі, коли користувачі зможуть переглядати та купувати продукти та побутові товари, не виходячи з додатку, пише Bloomberg.
Раніше користувачі могли переглянути товарні позиції через WhatsApp. Проте, щоб завершити покупку, їм доводилося виходити з додатку. Завдяки новому інструменту жителі Індії зможуть здійснювати покупки безпосередньо у WhatsApp. Згодом опція стане доступною жителям інших країн, анонсували в Meta.
Повноцінний функціонал здійснення покупок у WhatsApp був давньою метою головного виконавчого директора Meta Марка Цукерберга. Техногігант заплатив $22 млрд за WhatsApp у 2014 році, проте сервіс все ще приносить невеликий прибуток материнській компанії. Цукерберг планує розширення функціоналу месенджера у напрямку комерції та платежів, особливо на ринках, що розвиваються, наприклад, в Індії та Бразилії.