Відтепер соцмережа дозволяє користувачам ділитися будь-якими публікаціями або Reels, а також своїм місцем розташування за допомогою QR-коду. Як зазначили в компанії, незважаючи на те, що люди звикли ділитись публікаціями у повідомленнях, QR-код може бути ефективним у маркетингових кампаніях, пише TechCrunch.
Щоб скористатися опцією, необхідно перейти до будь-якого відео, публікації або локації та натиснути меню з трьома крапками. Там доступна опція створення QR-коду для шерингу. Крім того, вебкористувачі можуть додати “/qr” до URL-адреси публікації, щоб створити QR-код. Зазначимо, що в Instagram вже кілька років доступна функція обміну профілями за допомогою QR-кодів. Але компанія вперше запускає таку опцію для окремих постів.
Шеринг за допомогою QR-кодів може бути корисним у різних випадках: творці можуть публікувати QR-код для реклами свого контенту, ресторани можуть таким чином демонструвати фото інтер’єрів чи меню; а магазини – заохочувати клієнтів до покупок.
Раніше повідомлялося, що Instagram розширює підтримку NFT в 100 країнах.