Згідно з дослідженням Loup Ventures, частка iPhone з активованою функцією Apple Pay у 2022 році становить 75%. Про це пише The Wall Street Journal. Для порівняння, у 2016 році цей показник не перевищував 10%, а у 2017-му становив 20%. До 2020 року частка смартфонів Apple з активованою функцією Apple Pay досягла 50%. Щоправда, варто зазначити, що не кожен акаунт, який активується, залишається активним.
Отже, безконтактні мобільні платежі стають практично повсюдними. За даними Apple, 90% роздрібних торговців у США тепер використовують Apple Pay. Кількість тих, хто приймав безконтактні платежі на момент впровадження послуги, становила 3%.
Загалом саме у США на безконтактні платежі припадає 20% особистих транзакцій платіжної системи Visa. У великих містах цей показник перевищує 25%, у Нью-Йорку – 45%. Крім того, за даними інвестиційної компанії Piper Sandler, Apple Pay є найзатребуванішою платіжною програмою серед підлітків.
Рівень активації Apple Pay нагадує класичну траєкторію впровадження технологій. На початку історії сервісу Тім Кук прогнозував, що 2015 рік стане “роком Apple Pay”. У 2016 році він заявив, що це вб’є готівку. У 2018 році він визнав, що мобільні платежі не злетіли, як він очікував. Проте зараз точно можна говорити про успіх Apple Pay. Як і безконтактних мобільних платежів у цілому. У 2022 році люди радше вийдуть з дому без гаманця, ніж без телефону.