Людям, відповідальним за розповсюдження реклами BNPL-послуг, що вводить в оману, може загрожувати два роки в’язниці. Про це попередило Управління з фінансового нагляду Великої Британії (Financial Conduct Authority, FCA). Компанії, що пропонують такі кредити, зобов’язані припинити заохочувати “імпульсні покупки” та вказувати інформацію про комісії за несвоєчасне погашення позики, передає Reuters.
На тлі здорожчання вартості життя у Великій Британії регулятор повідомив, що BNPL-компанії в своїй рекламі наголошують лише на перевагах безвідсоткових короткострокових позик, не розповідаючи правду про будь-які ризики.
Поки що у Великій Британії триває робота над нормативною базою, що регулюватиме кредити BNPL. Проте вже зараз FCA має повноваження контролювати рекламу таких послуг.
Днями Klarna, найвідоміший провайдер BNPL-послуг, заявила, що її реклама відповідає правилам FCA і чітко пояснює наслідки пропущених платежів.