Активність українського бізнесу щодо закупівель і продажів почала відновлюватися та в липні майже наблизилася до рівня першої половини лютого 2022 року. Про це свідчить статистика SmartTender.biz, найбільшого українського електронного торговельного майданчика (ЕТМ), на якому здійснюють закупівлі приватні компанії та, в розділі Prozorro, — державні установи.
Так, згідно із відомостями SmartTender, після 24 лютого 2022 року активність замовників з-поміж приватних компаній знизилась. Хтось відтермінував закупівлі або був змушений призупинити роботу. В середньому щоденна кількість активних комерційних закупівель на майданчику виглядала так:
- лютий — 1 534 активних закупівлі на день (дані з 1 по 28 лютого 2022 року);
- березень — 568;
- квітень — 732;
- травень — 987;
- червень — 1 432.
У липні 2022 року зростання активності українського бізнесу на майданчику продовжилося, є стійка позитивна тенденція. В SmartTender.biz прогнозують, що до осені активність закупівель остаточно повернеться на рівень до 24 лютого 2022 року та стабілізується попри всі виклики війни.
В компанії також повідомили, що з метою зробити електронні закупівлі ще більш зручними команда SmartTender розширила залучення штучного інтелекту, створила інструмент Smart Procurement, і тепер алгоритми допомагають українським компаніям оперативно знаходити постачальників, які найбільше відповідають їхньому запиту.