Платформа електронної комерції Shopify оголосила про партнерство з YouTube, щоб дозволити онлайн-магазинам продавати через відеоплатформу. Таким чином Shopify прагне охопити зростаючу кількість творців контенту, які відкривають власні онлайн-магазини, повідомляє The Verge.
Партнерство, яке базується на угоді з Google, дозволить торговцям інтегрувати свої онлайн-магазини в YouTube, який охоплює понад два мільярди користувачів щомісяця. Продавці можуть позначати та закріплювати продукти під час прямих трансляцій, демонструвати підібраний список товарів під відео та додавати вкладку магазину під своїм каналом YouTube.
Shopify, який пропонує інструменти для створення своїх інтернет-магазинів, у червні також запустив новий функціонал для інтегрування торговців у Twitter. Також платформа співпрацює з TikTok, Facebook, Instagram та іншими платформами соціальних медіа.