Як виявилося, TikTok загрожує не лише YouTube, а й іншим сервісам Google, зокрема Пошуку і Картам, адже молодь все частіше шукає будь-яку інформацію в соціальних медіа. Про це розповів старший віцепрезидент Google Прабхакар Рагхаван, пише TechCrunch.
За його словами, молоді користувачі не прагнуть вводити ключові слова, а шукають цікавий контент. “У наших дослідженнях приблизно 40% молодих людей, коли вони шукають місце для обіду, не заходять на Google Карти або в Пошук”, — зазначив Рагхаван. “Вони заходять у TikTok або Instagram”.
Ці цифри були отримані за результатами внутрішнього дослідження Google, у якому опитали користувачів зі США у віці від 18 до 24 років. Ці дані поки що не публічні.
Отже, робота, яку Google вела протягом багатьох років з організації рекомендацій різних підприємств — наприклад, місцевих ресторанів — та створення інструментів пошуку в Google Maps — може бути марною з точки зору залучення молодих користувачів інтернету.