Попри закінчення різдвяних розпродажів українці зберегли свій інтерес до інтернет-магазинів. Так, маркетплейс Rozetka зміг увійти до ТОП-3 найпопулярніших сайтів України, витіснивши звідти Facebook, свідчать дані дослідження Kantar Україна.
На першому місці за популярністю в Україні знаходиться пошуковик Google. Цей сайт у січні мав охоплення 94,1% українських інтернет-користувачів. На другому місці розмістився відеохостинг YouTube з охопленням 70,2% аудиторії. Facebook же втратив статус представника незмінної трійки лідерів та опустився на п’яту сходинку з охопленням 48,2%.
До рейтингу ТОП-25 найпопулярніших сайтів України увійшли одразу три вітчизняні інформаційні ресурси. Це Tsn.ua (16 місце з 25,1% охоплення аудиторії), Unian.net (19 місце та 19,2% охоплення) та News.obozrevatel.com (25 місце та 15,1%). Враховуючи подальшу ескалацію російської агресії можна передбачити, що в лютому популярність цих сайтів як мінімум не впаде, а в рейтингу, скоріше за все з’являться нові інформаційні ресурси.
У дослідженні брали участь 5 тис. користувачів стаціонарного та мобільного інтернету у віці 14-70 років. Дослідження об’єднує дані з трьох джерел: лічильників інтегрованих у сайти, лічильників з банерної мережі та плагінів у браузерах плюс додатків Kantar на телефонах.