Один з найбільших банків світу, JPMorgan, вирішив активно просуватися у метавсесвіті, щоб не впустити «можливість на $1 трлн». Наразі банк відкрив віртуальну лаунж-зону у популярному віртуальному світі Decentraland, пише Cointelegraph.
Локацію назвали Onyx на честь блокчейн-платформи самого банку. Вона розташована в торговому центрі Metajuku, що знаходиться в Decentraland. Відвідувачів можуть знайти там блукаючого тигра і портрет генерального директора JPMorgan Джеймі Даймона. Також там можна прослухати його лекцію стосовно економіки криптовалют.
Майданчик був представлений разом зі звітом банку, в якому детально описано бізнес-можливості, які компанії можуть очікувати в метавсесвіті. Зокрема там зазначається, що метавсесвіт здатен проникнути в кожен сектор економіки у найближчі роки, а ринкові можливості оцінюються в понад $1 трлн щорічного доходу. Наразі там щорічно витрачається $54 млрд на купівлю віртуальних товарів — це вдвічі більше, ніж люди витрачають на покупку музики.
«Ця демократична економіка відкриває величезні економічні можливості, завдяки чому цифрові товари та послуги більше не залежать від єдиної ігрової платформи чи бренду», — зазначили у JPMorgan.
У звіті також йдеться, що середня ціна віртуальної землі подвоїлася піднялася з $6 тис. до $12 тис. у період з червня по грудень минулого року. Передбачається, що витрати на рекламу в іграх сягнуть $18,4 млрд до 2027 року.
Ріст популярності метавсесвіту також обумовлений цікавістю до нього великих брендів, таких як Adidas, Nike чи Samsung. Тож в JPMorgan вважають, що все це призведе до формування нової цифрової економіки та появи фінансових продуктів, орієнтованих метавсесвіти.