Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Чорна п’ятниця принесла онлайн-ритейлу на 33% більше доларових доходів – дослідження

    6 Грудня 2025

    Мінцифри назвало українські стартапи, що представлять Україну на CES

    6 Грудня 2025

    ШІ-агенти і шопінг: як відбувається найбільша в історія e-commerce революція

    6 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Чорна п’ятниця принесла онлайн-ритейлу на 33% більше доларових доходів – дослідження

    Чорна п’ятниця принесла онлайн-ритейлу на 33% більше доларових доходів – дослідження

    6 Грудня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Чорна п’ятниця у листопаді 2025 року суттєво посилила активність онлайн-ритейлу: трафік інтернет-магазинів зріс на 42%, а доходи у доларах — на 33%. Про це йдеться у спільному дослідженні маркетингової компанії Promodo та сервісу eSputnik, пише Forbes-Україна.

    За даними аналітиків, активний ріст продажів почався вже 21 листопада. У середньому кількість замовлень збільшилася на 25% порівняно з торішніми показниками, тоді як середній чек змінився незначно — лише на +7% у доларах.

    Найбільше зростання виторгу зафіксували в категоріях електроніки (+37%), ювелірних виробів (+32%), а також продуктів та алкоголю (+30%). Найефективнішим каналом залучення покупців став платний трафік.

    Частка покупок зі смартфонів піднялася до 78% проти 75% роком раніше. Багато брендів вирізняли свої акції власними назвами — «руда», «рожева» чи «жовта» п’ятниця, щоб привернути більше уваги користувачів.

    Сезон розпродажів, який стартує на Black Friday, традиційно забезпечує ритейлу до 10% річного доходу.

    Нагадаємо, що у США онлайн-продажі у період знижок сягнули рекордних $11,8 млрд — на 9,1% більше, ніж у 2024 році. За даними Adobe Analytics, головним драйвером стали інструменти штучного інтелекту, які спростили пошук знижок і порівняння цін.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяМінцифри назвало українські стартапи, що представлять Україну на CES

    Схожі статті

    Українці задонатили 32,4 млрд грн з початку 2025 року

    5 Грудня 2025

    ЄЦБ наймає спеціалістів для запуску цифрового євро

    5 Грудня 2025

    Revolut запускає ультрапреміальну бізнес-картку Titan

    5 Грудня 2025

    Середня сума кредиту за «єОселею» зросла до 1,68 млн грн

    5 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Чорна п’ятниця принесла онлайн-ритейлу на 33% більше доларових доходів – дослідження

    6 Грудня 2025

    Мінцифри назвало українські стартапи, що представлять Україну на CES

    6 Грудня 2025

    ШІ-агенти і шопінг: як відбувається найбільша в історія e-commerce революція

    6 Грудня 2025

    Meta скоротить фінансування проєктів метавсесвіту, щоб зосередитись на ШІ

    6 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту