Оновлений ШІ-застосунок Qwen від Alibaba зібрав понад 10 мільйонів завантажень протягом тижня після релізу. Після оголошення показників у блозі WeChat акції компанії в Гонконгу зросли більш ніж на 5%.
Реліз став частиною ширшої стратегії Alibaba з перезапуску та об’єднання попередніх застосунків під брендом Qwen, пише Bloomberg. Qwen AI став одним із найдинамічніших додатків штучного інтелекту у Китаї, де ChatGPT недоступний.
Qwen AI потребує значно менше людських підказок і може самостійно приймати рішення та виконувати дії для досягнення цілей, встановлених користувачем. За даними незалежних тестів, нова модель Alibaba перевершила конкуруючі продукти, зокрема Claude від Anthropic та DeepSeek-V3.1, у певних метриках продуктивності.
У найближчі місяці Alibaba планує додати до Qwen агентні можливості для підтримки онлайн-шопінгу й інших повсякденних задач. Компанія анонсувала інтеграцію ключових сервісів — цифрових карт, доставки їжі, бронювання подорожей, офісних інструментів, e-commerce, освітніх та медичних порад — безпосередньо в застосунок.
Раніше цього року в Китаї гучного успіху досягла ще одна локальна ШІ-модель — DeepSeek. Вона привернула увагу завдяки високій швидкості роботи та конкурентним можливостям порівняно з провідними західними моделями. Пізніше законодавці США назвали китайську DeepSeek загрозою національній безпеці.

