У застосунку NovaPay з’явився новий спосіб спілкування зі службою підтримки – Live-чат, який доступний безпосередньо у застосунку, в Центрі підтримки.
Як повідомили в компанії, головна перевага нового live-чату – безпека користувача. Спілкування відбувається виключно всередині застосунку NovaPay, тому клієнт не ризикує натрапити на фальшиві акаунти чи шахрайські чати в месенджерах. Усі повідомлення всередині чату захищені, тож дані залишаються повністю конфіденційними.
«Кількість фішингових атак через фальшиві чати підтримки зростає щороку. Шахраї створюють акаунти, схожі на офіційні, і виманюють у людей дані карток, паролі, коди з SMS. Live-чат у застосунку NovaPay повністю усуває цей ризик – ви завжди спілкуєтесь зі справжньою службою підтримки, а всі дані залишаються конфіденційними та захищеними», – коментує Яна Левада, директорка департаменту з розвитку бізнесу NovaPay.
У новому чаті користувачі можуть:
- спілкуватись зі службою підтримки в режимі реального часу;
- надсилати файли (скріншоти, документи) для швидшого вирішення питання;
- отримувати файли від служби підтримки (інструкції, довідки);
- оцінити розмову після завершення чату, щоб допомогти покращити сервіс.
«У найближчий час плануємо повністю відмовитися від спілкування з клієнтами в месенджерах і перевести підтримку у live-чат. Уже за перший тиждень після запуску близько 20% користувачів обрали спілкування саме в нашому чаті – і це підтверджує, що рухаємося в правильному напрямку», – коментує Олександр Грачов, директор з клієнтського досвіду NovaPay.

