Нове дослідження PYMNTS Intelligence показує, що 57% дорослих у США, або близько 149 млн людей, вже користуються генеративним штучним інтелектом для роботи та особистих завдань. Опитування охопило 2261 респондента і виявило значну різницю у сприйнятті технології серед поколінь.
Мілленіали найактивніше використовують генеративний ШІ для підвищення продуктивності – понад 70% повідомляють про високий рівень задоволення інструментами. Gen Z також активно користуються технологією, але водночас 4 із 10 представників цих груп хвилюються про можливу втрату роботи через ШІ.
Старші покоління, зокрема бебі-бумери, проявляють найбільшу обережність через побоювання щодо приватності та надійності. 40% з них не використовують технологію через відсутність досвіду.
У всіх поколінь основні сфери застосування генеративного ШІ включають робочі завдання — складання повідомлень, проведення досліджень, автоматизацію адміністративних процесів. Також популярні творчі та освітні завдання. У роздрібній торгівлі технологія вже використовується для віртуальних примірок, персональних рекомендацій та сервісних чат-ботів.
Зауважимо – американський ринок праці досі не зазнав серйозних потрясінь від проривів у сфері штучного інтелекту, попри численні прогнози про масові звільнення. Дослідження лабораторії Budget Lab Єльського університету не виявило жодних відчутних змін з моменту запуску ChatGPT у листопаді 2022 року.

